.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماينده آمل از بسته جديد بانك مركزي

نايب رئيس كميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي از بسته جديد بانك مركزي در خصوص تسهيلات بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده انتقاد كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از از اتاق بازرگاني مازندران، عزت الله يوسفيان ملا در ديدار با رئيس و اعضاي اتاق بازرگاني، صنايع و معادن مازندران گفت: در صورت عدم چاره‌انديشي مناسب و به موقع، با بحراني عظيم در سطح جامعه روبرو خواهيم بود.
عضو كميسيون تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي با اشاره به رشد فزاينده گراني و نگراني مردم اظهار داشت: به دليل تورم‌ اخير در اولين نطق پيش از دستور سال جاري، هشدارهاي لازم را به مسئولان ذي‌ربط دادم.
عضو كميسيون تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنانش تلاش‌هاي هيئت رئيسه جديد اتاق بازرگاني، در مسير شكوفايي اقتصادي استان را مثبت ارزيابي كرد و از حمايت كامل مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان مردم استان از اقدامات و برنامه‌هاي اتاق بازرگاني مازندران خبر داد.
وي اضافه كرد: بي‌گمان تمام تلاش‌ها در دولت و مجلس در حوزه‌هاي اقتصادي بر تقويت توليد و ارتقاي صادرات متمركز شده است.
نصير عمرانيان محمدي، نايب رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن مازندران نيز با برشمردن اقدامات و كاركردهاي اتاق بازرگاني مازندران گفت: صادرات در مازندران طي سال گذشته 23 درصد نسبت به سال 85 رشد داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.